نوشته شده توسط : شر کشه

– همیشه سعی کنید که آبجکت ها و حجم هایی که  میسازید یا به 3dmax وارد میکنید، حداقل پولی گان( صفحه ) را داشته باشند.(البته همه ما از آبجکت آماده استفاده میکنیم!).

– اگر در صحنه، مدل سه بعدی(3d model) ما مقدار زیادی پلیگان داشته باشد، زمان رندر افزایش میابد.

– سعی کنید حجم تان را تمیز و بدون errors بسازید مثل pened edges, overlapping polygons. و هیچ وقت ماست مالی نکنید!



:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()